måndag 15 april 2013

Besök hos naprapat

Igår när jag stod med monstret på höften (hon är en liten räka vår tösabit) så klack det till i ryggen och det kändes som om att den skulle gå av. Det ville inte släppa på hela dagen och i vissa lägen gjorde det sjukt ont.

Har sedan BB haft ont mellan skulderbladen och det för att jag satt uppe i 5 dygn med henne i famnen i en inte allt för ergonomisk sits. Lägg på 6 månader av diverse bebisbärar och mat positioner som är så långt ifrån en bra hållning man kan komma. Och vi ska inte ens nämna sovpositionerna!!! När jag väl lyckat sova då har det oftast skett i skarven på sängen eller balanserandes längst ut på kanten! I påskas delade monstret och jag på en 80cm bred säng! Gissa vem som låg på tvären?!

Tillbaka till rubriken... Jag ringer iaf till en naprapat som gjort reklam här på ön och hon hade fått ett återbesök. Stumpan fick leka med kompisen Tyra medan jag blev knådad till tusen. Alla de låsningar jag dragit på mig löstes upp och efter återbesök på torsdag kommer jag vara så gott som ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar