måndag 23 september 2013

Gåbortpresent

Det här med gåbortpresenter, hur svårt kan det vara egentligen? Ibland skitsvårt tycker jag. Jag älskar verkligen presenter, både att få och att ge. Jag gillar klurandet och fixandet för att få göra någon glad. Men ändå så blir det ofta att tiden inte räcker till för att varken klura ut något fyndigt eller fint. De gånger blir jag ledsen på mig själv att jag inte prioriterat det som jag faktiskt tycker om att göra.

Ibland är det svårt att hitta rätt balans tycker jag. Det får inte vara för stort, det får inte heller vara för futtigt. Ibland ska det vara nyttigt ibland inte. Alltså, det är inte lätt helt enkelt!!

Idag blev det iaf hemmarullade chokladbollar som jag stoppade ner i en fin gammal glasburk och knöt en rosett runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar