torsdag 3 oktober 2013

Nedräkningen har börjat

Så känns det! Om allt går som tänkt så börjar vi med en IVF runda för att försöka få ett syskon till Stumpan. Det är med skräckblandad förtjusning som jag nu gör allt för att känna mig så förberedd som jag bara kan. Både mentalt och fysiskt. Att jag inte ska känna mig tillräckligt stark kroppsligt skrämmer mig något oerhört, det är nästan värst med hela resan. Vill inget hellre än att försöket skall lyckas men samtidigt är jag livrädd för att vara gravid igen. Att jag ska må lika dåligt, att inte orka med hus, hem, man, barn...vänner osv.

För att känna mig redo har jag sedan en tid tillbaka tränat på UCSP. Är helt förälskad i det stället. Tala om att må bra från den sekund jag ser dörren in. De är hur trevliga som helst och bäst av allt otroligt duktiga. Deras pass är med få deltagare och högt tempo. Har även under 5 veckor bestämt mig för att köra med PT. Oj vad jag blivit piskad att ta ut allt jag har haha. Hade brännsår på skinkan efter förra gången!!!

Försöker äts gott, dricka gott men det går ju inte helt i linje med träningssattsningen men som sagt, Man lever bara en gång!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar