onsdag 2 oktober 2013

Vikten av härliga människor

Jag har under hela mitt liv haft förmånen att träffa helt fantastiska människor som jag får liv att kalla mina vänner. Ju äldre jag blir och ju mer jag flyttat omkring desto viktigare blir dessa relationer för mig. "Gamla" vänner som känner en nästan för väl är en grundläggande trygghet för mig men då jag också är ny i Stockholm har jag fått se mig om efter "nya" vänner då få av de äldre bor här. Jag inser nu att efter ca 1,5 år i Stockholm äntligen har träffat helt underbara personer som verkligen förgyller mina dagar och får mig att utveckla mig själv.

Man blir tacksam att de gör plats för lilla mig i deras redan välfyllda liv. Det gör en varm i hjärtat och trygg i själen! TACK!!

1 kommentar:

  1. Hej undebara människa! Bra att du kommenterade hos mig så jag fick en anledning att kolla om det hade dykt upp något nytt här :) För det hade det visst! (Brukar kolla då och då, men du har legat lite lågt, he he. Tur att jag träffat dig live istället).
    Hoppas ni har det alldeles toppen och underbart där ni är! Det tror jag säkert att ni har. Och hoppas du mår bra i kroppen och inget illamående i sikte!
    Kram på dig och Ivar skickar ett par pussar till flickvännen <3

    SvaraRadera