fredag 22 februari 2013

Cirkelfyspass

Idag var det cirkelpass på gymmet och jag gillar den typen av träning. Man kan ösa på utifrån dagsformen samt att det är både styrka och kondition blandat.

Formen idag var ganska bra tycker jag. Var lite hungrig innan men kunde ösa på ganska bra. Efter uppvärmning så var det 3 varv med 10 stationer och 45 sek på varje. Var slut i benen efteråt men hade lite kvar att ge så nu vet jag det till nästa gång. Har hittills också tagit det lungt med upphopp och så men känner att jag klarar att hålla ihop kroppen så tog inte hänsyn till det idag.

Fick också tajmat in Lilla Monstrets sovpaus precis lagom till att vakna upp innan jag lämnade in henne hos damerna i lekhörnan på Friski och Svettis (hon som ligger på golvet men den mkt snygga frillan!). Efteråt somnade hon gott i vagnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar