onsdag 20 februari 2013

Ny barnvagn

Innan Lilla Monstret kom så läste jag nog allt man kan tänka sig om barnvagnar för att se till att jag gjorde rätt val utifrån våra behov. Det blev en grå Urban Jungle som importerades från USA. Har varit supernöjd hela vintern då jag aldrig känt att jag inte kan gå ut oavsett väder. Dock börjar hon tröttna på att ligga ner och när hon är vaken försöker hon oftast sitta upp. Så jag tror att om några få veckor så får jag nog byta till sittdel. Och helt plötsligt gillar jag inte vagnen längre. Eller gillar den men känner mig inte alls bekväm med att jag inte kan se henne.

Har funderat en hel del på detta så idag beställde vi en ny vagn, en vagn som jag tror kommer komplettera perfekt. Lätt att slänga in i bilen, ta in till stan etc. Lånade en av en kompis när jag var i London i januari och den var verkligen smidig och Monstret trivdes bra då i alla fall.

Så "ta da" om sisådär 3-4 veckor så kommer en Bugaboo Bee+ All Black hem till oss från Nederländerna! Ja och det förtjänar nästan ett eget inlägg...vagnen plus sittdyna samt parasol (samt frakt!) kostar 5,200 sek. Bara vagnen här i sverige kostar 6,500 kr!!


Tror det blir skitsnyggt med en off-white sittdyna samt parasol! Så nöjd (jaja, vet att jag är lite av en shopaholic!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar