måndag 18 februari 2013

#mammautmaningen

Japp, var osugen och omotiverad men när jag ändå var på gymmet i förmiddags så kunde jag ju lika gärna göra de tre grenarna för att se hur det gick. Behöver en liten morot för just nu är jag omotiverad och trött så träningen känns inte så lätt.

Utmaningen som utlystes av www.uppochhoppa.se består av:

- 3km i någonting (jag rodde då jag inte vill springa ännu)
- Armhävningar (gjorde mina på tå)
- Burpees under 3 minuter (shit pommes.....)

Mitt reslutat:

- 3km rodd på 14.20 min
- 12 st
- 43 st på 3 min. Öste på och typ dog när en minut hade gått!!

Lilla monstret tyckte det var hur kul som helst när jag flög upp och ner i burpees, så det kanske kan vara ett sätt att roa henne? Just nu är hon rätt mycket: "Jag är FRUSTRERAD för jag kan inte det jag vill göra!".

Slutresultatet på utmaningen är den 16 mars!

ps. äter nu en stor portion marängswiss (hur stavas det egentligen?) och kanske nästa utmaning är godaste gottet?? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar